Elin Lång
Bloggen om när två blir tre.

Tillbaka

Hej! 
Nu är det en evighet sen jag skrev här sist, då var jag en gravid och såg framemot att jag bara hade en månad kvar av graviditeten. Nu har det gått sju månader och jag är nu redo av skriva av mig lite tror jag. Jag sitter här nu med en liten tjej som går omkring i sin gåstol och livet har förändrats helt men till det bättre såklart. Lilla Nelly föddes den 20 oktober och jag ska göra ett inlägg också med min "förlossningsberättelse" som nog inte är som alla andras kan jag lova. 
 
Ska iaf försöka ta tag i bloggandet nu för jag vill att min släkt och vänner som inte finns i min närhet ändå ska få ta del av vårat liv. 
 
Avslutar mitt första inlägg som mamma med en bild på min underbara familj ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback