Elin Lång
Bloggen om när två blir tre.

Fredag

Äntligen fredag!
Nog för att veckan har gått rätt snabbt men det är alltid extra skönt med helg och ledighet.
Dagarna minskar för bf och nu är det bara 53 dagar kvar, vet att det ej kan bli längre vilket känns skönt. Vet inte om jag skulle orka det där med att gå över 2 veckor men pga diabetesen så låter dom mig inte gå över.

Idag ska vi äntligen hämta våran fina vagn. Kommer kännas märkligt att ha den hemma men ska även träna hundarna lite på att gå med den så de blir vana.
Har även beställt en åkpåse, blev en voksi urban, lite dyr kanske men den är i dun och har fått bra recensioner så kände att det var den jag ville ha helt enkelt. Man kan använda den tills barnet blir 5-6år också så då känns det ändå helt okej.



Pingvin ansiktet är en kudde som man kan ta bort ska jag tillägga.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback