Elin Lång
Bloggen om när två blir tre.

Oct. 11, 2013

Typiskt mig att glömma bort att blogga. Ska försöka bättra mig som vanligt, men kollar man på den gamla bloggen så brukar det gå sådär.
Kan berätta att det nu är 39 dagar kvar till beräknad bf, vilket inte alls känns så långt bort. Vi var på ultraljud och kollade ctg i veckan också och allt ser bra ut och lillan växer som hon ska.

Har varit till läkaren och kollat upp min svanskota som jag fått otroligt ont i den senaste veckan. Kan knappt gå och när jag väl gör det så gör det ont varje steg plus att jag inte kan sitta normalt så är nu sjukskriven i två veckor. Det är med blandade känslor, det ska bli skönt att kunna vila eftersom jag inte sover speciellt bra på natten men också lite tråkigt att inte ha något att göra.

Nu ska jag försöka somna om men vi får se om det ens går.

Ni får se en liten bild på kärleksparet vi har här hemma <3






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback